?

Log in

No account? Create an account
Time to freak out! *runs away* - See the Amanda, Feel the Shine! [entries|archive|friends|userinfo]
Amanda

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Time to freak out! *runs away* [Feb. 3rd, 2004|11:27 am]
Amanda
[Current Mood |frustratedfrightened]
[Listening to |The Beatles--"Hey, you've got to hide your love away"]

Yikes, our speech teacher just went over the rest of the semester's speeches, and now I'm really worried. This is the scariest class I've ever taken, because I'm so frickin' shy. And I'm not that good at speaking either--all my life I've had to improve, and never do I get any better at it.
But I like writing, so I guess the best I can do is to make the outlines sound great, and do my best to do them justice in the speeches. That's all I really can do.

I've been commenting! Yay, and I actually like to comment now. But now that I'm at the computer, no one's updating. Ah the humanity!

I've been looking over my entries of late, and I find them very boring. No wonder nearly no one's been commenting on them! But they've been helping me organize my thoughts, and I guess that's what's important. Don't worry, hopefully I'll find more interesting things to write about soon.

I had the scariest dream last night. I probably shouldn't say more except that it involved a werewolf. So that's five nights in a row of nightmares--maybe I just shouldn't go to sleep.

Anyway, the bulk e-mails seem to have stopped now. In fact, nearly all e-mails seem to have stopped altogether.

Here's something interesting--hmm, I just forgot it. Haha. No, really.
Well, goodbye, and good day to all!
LinkReply

Comments:
[User Picture]From: eeepeeep
2004-02-03 08:12 pm (UTC)
ack! I hate speeches.

I hated my speech class last semester.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: minuetcat
2004-02-04 04:33 pm (UTC)
Yeah, the people who actually like taking speech class are just strange, I think :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: eeepeeep
2004-02-04 06:04 pm (UTC)
Gotta be something wrong with them, unbalanced in the head or something :P
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: minuetcat
2004-02-04 06:16 pm (UTC)
Haha...yep :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: burasama
2004-02-03 10:29 pm (UTC)
I know how you feel about speeches. I'm painfully shy and any public interaction really terrifies me.
I'm sorry for not commenting lately -- it's not because your entries are boring. Wait, that sounded bad -- I don't find them boring. I just haven't been able to comment or update much lately.
But anyway, I hope your nightmares stop. I've had werewolf dreams before -- I think. (It's so hard to remember old dreams.) I've been having rather odd dreams lately (I hesitate to call them scary, but still...) so I actually don't want to go to sleep, either.

Oh, I'm rambling so I'm just going to stop now.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: minuetcat
2004-02-04 04:57 pm (UTC)
Yeah, speeches are terrifying. Did you know that more people would rather die than do a public speech? They did some kind of survey and that's what they found. Weird.
lol...it's perfectly fine. I haven't been the best on commenting lately either.
Thanks a lot, I think they actually did stop. For now, at any rate. Last night I had one about...hmm, can't remember what it was about now. But anyway, it finally was an un-scary one.
I hope your odd dreams stop too!
Have a great day :)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: isolated_heart
2004-02-04 04:45 pm (UTC)
grrr nightmares suck...hopefully freddy coeger < or how ever you spell it > isnt in one hehe<33
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: minuetcat
2004-02-04 05:01 pm (UTC)
Yeah, nightmares definitely suck.
lol...nope, no dreams with him in them yet...
(Reply) (Parent) (Thread)